حافظه من

در اینجا به آنچه که فکر میکنم، از آنچه که میخوانم و همچنین تجربیاتم مینویسم.

حافظه من

در اینجا به آنچه که فکر میکنم، از آنچه که میخوانم و همچنین تجربیاتم مینویسم.

الله بهترین بهترین هاست که از آن بهتر نیست. الله رحمن الرحیم است، راه گشاست و راه حل بسیار دارد.

انتخابات 1400

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۰۳ ب.ظ

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

امروز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ است. ۳ روز دیگز انتخابات ۱۴۰۰ رقم‌خواهد خورد. ماهم در هول و ولا هستیم که چه خواهد شد. نکند دوباره اندیشه‌ای بیاید که نتیجه‌اش نه تنها اقتدار خارجی و حل مشکلات خارجی نیست بلکه نرسیدن، تعطیلی، ضعف و فقر داخلی است. 

یکی از دوستانم به شوخی توییتی زده بود که اگر آقای آشنا بتواند آقای همتی را رئیس جمهور کند مثل کاری که ۹۲ کرد، باید تندیسش رو جلوی دانشگاه‌های تهران، علامه و امام صادق نصب کرد. 

الان‌هم یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌هایمان همین جناب و تسلطشان به رسانه و افکار عمومی و جنگ و اقناع افکار عمومی است.

چرا آقای آشنا در جبه انقلاب کار نمی‌کند یا نکرد یا راهشان ندادند؟ نمی‌دانم، کسی چیزی نگفته تا الان. ولی خیلی میگویند ایشان همچنان پیرو ولایت فقیه است و هدفش تقویت آن است، هرچند که دارد اشتباه می‌کند! الله اعلم.

ما که دوست داریم در این حوزه توانایی و سواد ایشون رو داشته باشیم. ان‌شالله خدا هدایت کنه بنده رو که اگر چنین توانی بدست بیارم و هدایت خودش نباشه از ظالمان و گمراهان خواهم بود. 

"استغفرالله الذی لاالله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۵
محمد امین گلستان فرد

انتخابات 1400

رئیسی

من رای میدهم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی